Wednesday, August 19

aku, mamat moto kuang aja and aksiden

belom lagi aku habis bergembira sempena konvokesyen satu insiden telah menimpa....semalam bapak aku bertolak ke permatang pasir drive...so ari ni tinggal satu jer kete kat umah...aku g amik adik aku sekolah ari ni....dah aku terlanggar sebijik moto...aku kuar nak tolong die...die maki hamun aku....padahal....salah die....jalan tue penuh since budak baru balik sekolah....die kuar dari sebalik kete byk2 tu...bawak moto punye pecut mcm nak racing...pastu dah terlanggar aku nak disalahkan....tak reti nak cakap elok2 kot...menengking tak habis2...nyesal aku tak langgar biar mampos senang aku nak jawab bukan salah aku....kononnya aku langgar smpi patah kaki bagai...tp g klinik rupenye lebam jer...aku kene byr 25 ringgit utk bil klinik.....aku calll mak aku...die cakap settle kat luar tak payah lodge police report nanti leceh...so mak aku bg la kat bdk ni 200 ringgit...utk die btolkan moto...

2 comments:

  1. kesian kat hang...xpa sabaq2...

    ReplyDelete
  2. sabar uols...ade hikmahnyer..gitew pose2 jd ustaz nieh...muahahhaha

    ReplyDelete