Tuesday, June 2

kepenatan

aku tak larat lagi nak tanggung benda ni....tak pernah cukup nak rehat...macam tak bleh hilang....die la sebab yang lain datang....tak tau macam mane nak hilangkan....tak tau macam mane nak elak...kalo balik keje benda nie ade mesti tension....hati tak bleh nak tenang...kalo traffic jam...mesti rase macam nak gadoh ade...takde pon rase macam nak nangis...sumenye sebab die...kalo die takde insyaalah aku boleh kawal perasaan aku....tak gune...sebab die jugak aku malas nak buat baik kat orang lain....mereka tak sedar yang tau nak ngumpat kate kite guna harta benda die....aku pon ngumpat tapi sebabnye....benda ni dah datang sampai aku tak larat lagi dah....kenapa....benda ni wujud....mesti ade sebabnya....atapi aku tak tau...kenapa di saat kritikal kadang2 die datang...tak tau ke...aku ade keje yang kene submit sebelum deadline....kenapa aku tak kuat nak lawan benda ni...

No comments:

Post a Comment